Trist

JAG PALLAR INTE  
vädret är pissigt och bara mulet kan det inte bara bli sommar och sol varje dag :)
Denna veckan ser ut exakt som alla andra, hade ett arbete om ett räningsprogram om överviktiga, Jag och Johanna fick redovisa det sjä för Lousie och Charlotta var inte i skolan. Johanna kom inte förens vid tio så vi fick göra det då fast att vi egentligen skulle gjort det vid kvart i nio. sen på eftermiddagen hade jag natur prov, de var lättare än vad jag hade trott men man vet ju inte de gick kansek åt skogen iaf. fast jag får hoppas på att de inte gör de för jag msåte få mvg på det för att få mvg. kommer bli pisstoff om jag inte får de GAAAA...
I morgon kommer vi att ha Hälsomässa/ Hälso dag Wiie det jag brinner för det ska bi så roligt, Jag Johanna och Louise har zonterapi, musikterapi och taktilberöring.
Denna veckan är helt crasy fast ioför sig så är det lika mycket som vi har haft nu i tre veckors tid.  Idag hade jag först redvisning om ett träningsprogram för en överviktig och på eftermiddagen hade jag NATUR prov. I morgon har vi Hälsodag/ mässa.Onsdag NA, Torsdag matteprov och på fredag har jag hemtänta som ska vara inlämnad ja men va roligt JJIIIPPII =(... Jag kommer inte palla och jag måste göra allt nu för annars få jag bara rest och då får jag göra det någon annan gång o då har jag väl lika mkt. Hahah..

Min granne är sjuk det kom först en akut bil farandes riktigt snabbt och ställer sig PRECIS utanför oss och efter det kommer ambulansen och sist kommer min mamma och tror att de är Mig eller kent de har hänt något kastar cyklen utanför och bara springer in och säger vad har hänt. inte så konstigt att hon gör det när bilarna har stält sig precis som om dert är hos oss de är.. om jag hade varit henne hade jag med varit så livrädd kan jag säga. Men nog om det vi får hoppas på att min granne frisknar tillannars blir det dystert i grannskapet :( Men nu måste jag gå och läsa vidare på lite saker tils i morogn..
KyssochHej Leverpastej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0