Sommar

I helgen hände de bara roliga och mysiga saker.
I fredags hade Josses pojkvän Johannes  och hans kompis dr Phil fest i danmark värsta strandfesten, Ricktigt fint hade dem gjort det. spriten kostade 15 danska kr och en öl 5 danska. snacka om billigt nte nog med det när någon ringde i klockan bjöd han alla på öl, ja ditt behövde man iaf inte mkt pengar med sig. det tråkiga var att jag fick astmaanfall och så blev jag av med min jacka ;) sånt som händer. Vi skulle ta ett tåg hem vid två men missade den och så kom vi med tåget vid tre men när vi väl kommer til helsingör så går inte båten förens en timme senare jaha dår fick vi vänta i en timme till, men ganska roligt de med. när klockan sen var typ fem kom vi hem, tog oss tre timmar att komma hem :S men det blev inget med att sova länge för kl tio skulle vi samlas i slottsparken och plocka skräp och spela brännboll, när man sen kommer hem badar man i bubbelpoolen o solar. Jesper och mimmi ville ha med oss på fest hos Issa men palla, vi stack ner och åt glass och titta på solnedgången i stället. Söndagen var den dagen vi fick sova lääänge fast blev inte så länge iaf för jag vara helt pigg vid tolv, försökte att få upp Ted men gick inte så fick ligga kvar där ett tag tills han vaknade.
VI hade nationella i svenska, A delen idag jag och Lollo satt i samma rum, Lollo fick ihopp 399 och och man får ha mellan 200 - 400 snacka om att de var skikligt gjort gumman, jag fick ihoppa 384 ord jag hade gärna velat att man hade fått skiva lite till, men nästa del så kommer man få ha fler ord och det  har vi nästa onsdag då hela sverige kommer ha det. 

nu måste jag fortsätta att plugga ha det super. 
Kyssohejleverpastej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0