Skola igen

Påsklov är så skönt att ha nu efter allt iskolan och så nä det är vart ute.
I torsdags åkte vi till Lalandia, det var faktist roligt, man hör så mycket om att de inte finns något att göra för oss i min ålder och äldre utan det mer är roligt för barn. Men det tycker jag är fel. det fanns riktigt mycket att göra, på torsdagen gick vi fört och åt på en jätte mycig resturang vi hade tur som fick bord för man skulle egentligen ha bokat bord och med att vi var åtta så brukar de vara svårt att få bord, men vi fick ett och då passade vi på att boka bord till dagen efter.  Efter maten gick jag och Ted och spelade minigolf, riktigt roliga banner, och för min del gick det riktigt bra fick typ tre och fyra slag på riktigt många, men Ted van iaf MED ETT SLAG, sur blev jag ;) hehe.
På fredagen gick vi upp runt nio, och vad står på bordet? jo sex påskägg, Namiiee.
Vi badade fram till fem åkte skrisko och de kan ni ju tänka er hur det går med låneskrisko som är i killmodell och oslipade. My han inte ens ut på isen förens hon trillade ner pladask, jag höll på att trilla men fick tag i någon okänd som råkade stå brevid mig som tog tag i mig :S men efter ett tag gick det faktist riktigt bra. en unge i 12 års åldern var riktigt duktig och efter att de hade spolat isen så flyger den lilla killen över särgen de såg riktigt roligt ut och en halv minut efter kommer hans pappa och gör exakt likadant, alla på isen skrattade. det såg riktigt roligt ut. Ted och jag fick alla på isen att göra efter oss, när vi satte oss på spannarna (som man hade till stöd), och åkte runder på de, Alla små barn plus han killen som flög över särgen och några äldre började sätta sig och åka runder Haha måste ha sett riktigt roligt ut =P. Vi spelade lite flipperspel och körde motorcykel och massa annat roligt på kvällen, jag blev riktigt trött efter smirnoffen och vi gick hem ganska så tidigt runt tolv typ. Men vissa andra kom inte hem föresn fem på morgonen, ja man kan ju undra vad de gjorde, de hade hittat några fotbollsspelare ifrån kristianstad eller något sånt :p.
Lördagen börjades med att STÄDA, eller ja plåka undan vi hade tur som slap städa ;) Vi var bara i vägen sa Mamma o Kent så vi fick sätta oss i bile ;).
Men vi gick in på badet lördagen med fast vi badade bara i tre timmar sen åkade vi inte mer och gick o dushade.
Vi kom hem runt halv sex på kvällen.
Mycket lyckat lov fast alla mina lova har varit roliga nu den senaste tiden.

image21 
Den lilla killen som flög och som sen med satte sig på spannen.
image23image24

image22image25














Ska gå och Äta nu, ha en bra kväll alla PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0